+4
Lõpetatud

Telefoni nupp ekraani ülemisse äärde paremale

jaanus 5 aastat tagasi uuendaja Uku (Kasutajatugi) 2 aastat tagasi 3

Raamatupidajad on tihti kurtnud, et nad ei leia kiirelt ülesannet üles, kui keegi helistab. Olen seda sama ise ka tundnud, et praegu on see natukene ebamugav.

Kas ei võiks lahendada kliendi fikseerimise probleemi ühe nupuga ekraani ääres notificationi ja play/pause nupu vahel?

Minu nägemuse kohaselt võiks see olla telefonitoru märgiga - universaalne, lihtsasti mõistetav. 

Selle funktsioon oleks järgmine:
Kui keegi helistab, tegeleb raamatupidaja parajasti mingi teise ülesandega. Raamatupidaja võtab kõne vastu ning vajutab Ukus telefonimärki. Koheselt peatub parasjagu käiv ülesanne ning telefonimärgi kõrval hakkab aeg jooksma (nupu värv võiks ka kindlasti muutuda, et raamatupidaja teaks, et tal kõneülesanne käib. 

Kui raamatupidaja kõne lõpetab, vajutab ta uuesti nuppu ning Uku küsib tema käest, et kellele soovid suhtlusele kulunud aja märkida? Raamatupidaja valib klientide nimekirjast otsides või klikates kliendi ning vajutab salvesta. Suhtlusele kulunud aeg salvestub kliendi ülesannetesse (selleks on kindlasti erinevaid variante, kuid mul tuli pähe loogika, et see funktsioon võiks iga kord luua ja märkida tehtuks ülesande nimega "Kliendisuhtlus" - seda võiks saada seadetes määrata). 

Kui raamatupidaja on vajutanud Salvesta, käivitub taas viimane ülesanne, mis tal parasjagu käsil oli.

Raamatupidaja säästis just päris mitu sekundit sellele, et ei pidanud klienti otsima kohe alguses ning kliendile kulunud aja mõõtmine on samuti täpsem.

Image 35